Usługi Medyczne i FACEBOOK

 

Działasz w branży medycznej? Jesteś fizjoterapeutą, stomatologiem, lekarzem, pielęgniarką… zajmujesz się zawodowo zdrowiem człowieka

– ale Twoja praca to też biznes!

Marketing usług medycznych w Social Media to wyzwanie, ale też ogrom możliwości, które pozwolą rozwinąć Ci Twoją działalność, zatem…

ZAPRASZAMY


Prowadzący: mgr Paulina Siewierska-Kowalczyk

Specjalista ds. marketingu w Social Mediach. Pisze artykuły branżowe, zajmuje się prowadzeniem bloga i profili społecznościowych. Przygotowuje grafiki i zdjęcia marketingowe.

Na kursach pokazuje, jak działają Media Społecznościowe. Robi to wszystko, współpracując z ekspertami i fachowcami, którzy tak jak Ona podchodzą do pracy z pasją i zaangażowaniem.


Cena jednego spotkania:     150 - 200 PLN   

 

Termin i godzina spotkania  ŚRODY popołudniu:    

I     Profesjonalny Fanpage od podstaw      -  11.03.2020, godz. 15.00-18.00   -   150zł

II   Angażujące treści na facebooku            -  25.03.2020, godz. 15.00-18.00   -   150zł

III  Płatne kampanie na facebooku             -  15.04.2020, godz. 15.00-19.00   -   200zł

      (Menager reklam dla początkujących)

Miejsce: LUBLIN ul. Bursaki 17

Liczba miejsc: 20 osób

Praca na własnych komputerach/telefonach

 

UWAGA PROMOCJA "RAZEM"

Przyjdź na warsztat we dwoje ( z koleżanką lub kolegą) i otrzymaj rabat 30zł/os

Zapłać 120/120/170 zamiast 150/150/200 zł.

Promocja ważna do 26.02.2020r.

 


Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy, stomatologów, ratowników, pielęgniarek, fizjoterapeutów, położnych, duli, nauczycieli jogi, trenerów personalnych  i iwszystkich zajmujących się zdrowiem człowieka, prowadzących lub chcących prowadzić swój FANPAGE.


 


 PRZEBIEG SPOTKANIA:

Wstęp 10 min

Część I – 30 min

Przerwa 10 min

Część II – 80 min

Przerwa 10 min

Część III – 30 min

Zakończenie – 10 min


PROGRAM CYKLU SPOTKAŃ "Usługi medyczne i FACEBOOK"

 

Spotkanie pierwsze: PROFESJONALNY FANPAGE – OD PODSTAW

1.     PRZYGOTOWANIE DO PROWADZENIA MEDYCZNEGO FANPAGE

- Marketing medyczny – ograniczenia prawne.

Zaprezentujemy Ci przepisy i zasady obowiązujące w marketingu usług medycznych.

- Cel Fanpage – czyli po co zakładasz Fanpage?

Pokażemy Ci jak opracować cel Fanpage za pomocą techniki SMART, aby nadać twoim działaniom konkretny i pożądany kierunek.

- Grupy odbiorców – czyli Twoi pacjenci.

Żeby pozyskać nowych pacjentów na Facebooku, musisz wiedzieć kim są – stwórzmy profil Twojego idealnego klienta.

2.     ZAŁOŻENIE FANPAGE

- Ustawienia techniczne strony na Facebooku – czyli, gdzie i jak kliknąć.

W tej części dowiesz się, jak poprawnie skonfigurować fanpage i na jakie ustawienia należy zwrócić uwagę w branży medycznej.

- Przygotowanie Fanpage przed publikacją – profesjonalny wizerunek od podstaw.

Pokażemy Ci jak stworzyć atrakcyjną stronę na Facebooku. Od ustawienia zdjęcia w tle po atrakcyjny opis świadczonych usług.

3.     DOTARCIE DO PACJENTÓW

- Miejsca, w których są Twoi pacjenci

- Strony i grupy, które warto obserwować

- Baza Twoich pacjentów

Pokażemy, jak budować społeczność wokół swojej marki poprzez własne zaangażowanie.

 

Spotkanie drugie: ANGAŻUJĄCE TREŚCI NA FACEBOOKU

1.     ALGORYTM FACBOOKA

- Co to jest EdgeRank i jak działa?

Dowiesz się na jakich zasadach działa Facebook i jak możesz to wykorzystać na swoim Fanpage.

- Sposoby budowania zasięgów organicznych (bezpłatnych)

W tej części pokażemy Ci zasady budowania zasięgów organicznych, czyli bezpłatnych. 

2.     FORMATY I TREŚCI, KTÓRE PRZYCIĄGAJĄ UWAGĘ

- Jak przyciągnąć uwagę fanów?

Zdjęcie, film, artykuł to wszystko może zostać wpisem na Facebooku. Dowiesz się jakie treści publikować, żeby podnosić zaangażowanie fanów na Fanpage.

- Rodzaje formatów dostępnych na Facebooku.

Poznasz opcje dodawania różnych treści na Facebooku od strony technicznej.

- Narzędzia do tworzenia atrakcyjnych treści na Fanpage.

Zaprezentujemy narzędzia zewnętrzne i wewnętrzne Facebooka, dzięki którym tworzone posty będą atrakcyjniejsze.

3. PROWADZENIE KOMUNIKACJI Z PACJENTAMI

- Czas publikacji

- Aktywność administratora

- Praktyczne wskazówki, gdzie i jak kliknąć.

W tej części, pokażemy Ci jak prowadzić komunikację z przyszłymi i obecnymi pacjentami na Fanpage.

 

Spotkanie trzecie: PŁATNE KAMPANIE NA FACEBOOKU – Menager Reklam dla początkujących.

1.     POCZĄTKI Z MANAGEREM REKLAM

- Konfiguracja Managera Reklam na Facebooku

- Menu Managera Reklam

Czyli o tym, jakim narzędziem jest Manager Reklam, do czego służy i jakie funkcje w nim znajdziesz.

2.     TWORZENIE KAMPANI REKLAMOWEJ OD A DO Z.

- Trzystopniowy proces tworzenia reklamy

·       Cel reklamy

·       Ustawienia kampanii marketingowej

·       Kreacja, czyli wygląd reklamy

Pokażemy i opiszemy najważniejsze elementy tworzenia reklamy na Facebooku, które powinieneś znać.

3.     ANALIZA I OCENA REKLAMY

- Wskaźnik, które pozwalają ocenić skuteczność naszych reklam na Facebooku.

Podpowiadamy na jakie wskaźniki należy zwracać uwagę i wyjaśniamy, zastosowanie tych danych w swoich reklamach.

 


 

DOTACJE na szkolenia

Przypominanmy o możliwościach pozyskania wsparcia na nasze szkolenia. Ten kurs znajdziesz w Bazie Usług Rozwojowych, gdzie mikro i mały praedsiębiorca może otrzymać nawet 80% dofinansowania dla siebie i swoich pracowników.

Jeśli w powiecie Twojego pracodawcy fizjoterapeuta jest zawodem deficytowym pracodawca może starać się nawet o 100% dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego przez odpowiedni Urząd Pracy.

 


 

Zgłoszenie na kurs

O zakwalifikowaniu na kurs decyduje przesłanie następujących dokumentów:

  1. Formularza zgłoszeniowego http://www.fizjoactiv.pl/images/ikony/word.jpg

2.   Kopii wpłaty na poniższy rachunek bankowy:
Dane do przelewu:
Fizjoactiv ul. Bursaki 17   20-150 Lublin
Alior Bank nr konta: 22 2490 0005 0000 4500 9105 5725
Tytuł przelewu: nazwa warsztatu, imię i nazwisko kursanta  i termin kursu.

Powyższe dokumenty proszę przesłać jako załącznik na adres: fizjoactiv@gmail.com

Czas wpłynięcia maila będzie decydował o kolejności na liście uczestników kursu.

Uprzejmie informujemy, że wszystkie informacje dotyczące kursów będą Państwo otrzymywać drogą elektroniczną na podane adresy e-mailowe. W związku z powyższym prosimy o uaktualnienie adresów e-mailowych i ich poprawne zapisywanie przy wypełnianiu formularza zgłoszeniowego na kurs.

Informujemy, że przesłanie formularza zgłoszeniowego na adres fizjoactiv@gmail.com jest równoznaczne z udzieleniem przez kursanta zgody na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych do celów niezbędnych do realizacji usług szkoleniowych przez firmy:

Karol Sitarz FIZJOACTIV ul. Bursaki 17 20-150 Lublin nip 919 168 71 70

Martyna Mazurek-Sitarz FIZJOACTIV ul. Bursaki 17 20-150 Lublin nip 716 26 76 079

Administratorzy danych przetwarzają dane do celów organizacji usług szkoleniowych.

Dane są chronione zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych /Dz.U.Nr 133/97 poz 883/.

Przesłanie zgłoszenia na kurs jest również równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu organizacji kursów FIZJOACTIV (dostępny w zakładce "przed kursem")

 

Zaburzenia pracy tarczycy są obecnie uznawane za jedne z najczęściej występujących schorzeń. Związane są ze złym funkcjonowaniem układu dokrewnego a przez to nieprawidłową produkcją hormonów. W terapii manualnej trzeba wziąć pod uwagę wszelkie możliwe powiązania tego gruczołu z innymi układami, strukturami czy narządami, które mogą negatywnie wpłynąć na jego funkcję. Terapia wisceralna w dysfunkcjach tarczycy jest wsparciem w procesie leczenia a techniki manualne przeprowadzone na podstawie dokładnej diagnostyki mają umożliwić powrót do prawidłowej równowagi pracy tarczycy.

Na warsztatach przedstawione będą następujące zagadnienia pod kątem terapii: anatomia i fizjologia tarczycy, znaczenie i funkcja gruczołu, objawy dysfunkcji, regulacja pracy tarczycy, powiązania z innymi narządami, techniki mobilizacyjne oraz edukacja pacjenta.

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

Nasi Partnerzy