Postępowanie w zespole BOLESNEGO MIESIĄCZKOWANIA

Szacuje się, że ponad połowa kobiet w wieku rozrodczym zmaga się z zespołem bolesnego
miesiączkowania.
Dowiedz się, dlaczego odczuwamy bóle miesiączkowe oraz jak osteopatia może złagodzić jego
objawy, a nawet spowodować, że ustąpią raz na zawsze.
Przedstawimy, jak zdiagnozować ból miesiączkowy i czym różni się od bólu brzucha. Podczas
warsztatu pokażemy Ci rolę osteopatii ginekologicznej w ujęciu holistycznym.

W cenie warsztatu Uczestnik otrzyma:
• naukę bezpiecznych, skutecznych technik osteopatycznych, których może użyć w
pracy z pacjentem
• materiały szkoleniowe: segregator z miejscem na notatki, ciekawy artykuł naukowy
powiązany z tematyką warsztatów
• zaświadczenie udziału w warsztatach
• przerwę kawową w trakcie warsztatów
• możliwość sprawdzenia swojej wiedzy po warsztacie w formie e-learningu
• dostęp do grupy zamkniętej na Facebooku - w ramach grupy uczestnicy mogą
wymieniać się doświadczeniami z innymi użytkownikami, zadawać pytania, korzystać
z zamieszczanych tam materiałów naukowych i webinarów kierowanych specjalnie do
członków grupy

Program warsztatu:

Podczas warsztatu uczestnik pozna skuteczne techniki diagnostyczne i
terapeutyczne kompleksu miednicznego wraz z narządami wewnętrznymi i tkankami
miękkimi, dzięki którym będzie w stanie odnaleźć przyczynę zaburzeń i pomóc pacjentkom
cierpiącym z powodu:
• silnych dolegliwości bólowych podbrzusza,
• bóli kości krzyżowej
• bóli kręgosłupa lędźwiowego
• obfitych krwawień
• bólów głowy
• nudności
• drażliwości i zmian nastroju
• oraz wielu innych niepożądanych objawów występujących w czasie cyklu
menstruacyjnego.

Warsztat skierowany jest do: fizjoterapeutów, lekarzy, masażystów, osteopatów, techników fizjoterapii oraz studentów wymienionych kierunków.

Prowadzący: mgr Marcin Szkolnicki

Osteopata i fizjoterapeuta z ponad 16-letnim doświadczeniem, założyciel Szkoły Osteopatii Zwierzęcej ISOA.

Ukończył studia magisterskie na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na kierunku fizjoterapia, absolwent 5-cio letniego podyplomowego cyklu kształcenia z zakresu Medycyny Osteopatycznej Akademii Osteopatii w Poznaniu oraz liczne Master Course w dziedzinie osteopatii. Współzałożyciel Akademii Osteopatii. Obecnie szef zespołu Systema Centrum Zdrowia oraz prezes Fundacji Na Fali Zdrowia. Założyciel pierwszej w Polsce Szkoły Osteopatii Zwierzęcej ISOA. Uczestnik licznych szkoleń z dziedziny fizjoterapii, kongresów i MasterCourse’ów osteopatycznych.

Dzieli się także swoją wiedzą podczas autorskich szkoleń dla fizjoterapeutów.

Cena:  150 PLN

Godziny zajęć:   16.00-19.00

Termin:    21.03.2020r.  wolne miejsca

Miejsce:   Lublin

UWAGA PROMOCJA "RAZEM"

Przyjdź na warsztat we dwoje ( z koleżanką lub kolegą) i otrzymaj rabat 30zł/os

Zapłać 120 zamiast 150 zł

Promocja ważna do 14.02.2020r.  21.02.2020r.

Zgłoszenie na warsztat

O zakwalifikowaniu na warsztat decyduje przesłanie następujących dokumentów:

2. Kopii dyplomu potwierdzającego wykształcenie (nie dotyczy studentów I stopnia)
  3. Kopii wpłaty 150 zł na poniższy rachunek bankowy:
    Fizjoactiv ul. Bursaki 17   20-150 Lublin
    Alior Bank nr konta:  22 2490 0005 0000 4500 9105 5725
    Tytuł przelewu: Imię i nazwisko kursanta, nazwa  i termin warsztatu.

Czas wpłynięcia maila i zaliczki będzie decydował o kolejności na liście uczestników warsztatu.

Przesłanie zgłoszenia na warsztat jest również równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu organizacji kursów FIZJOACTIV (dostępny w zakładce "przed kursem")

Zaburzenia pracy tarczycy są obecnie uznawane za jedne z najczęściej występujących schorzeń. Związane są ze złym funkcjonowaniem układu dokrewnego a przez to nieprawidłową produkcją hormonów. W terapii manualnej trzeba wziąć pod uwagę wszelkie możliwe powiązania tego gruczołu z innymi układami, strukturami czy narządami, które mogą negatywnie wpłynąć na jego funkcję. Terapia wisceralna w dysfunkcjach tarczycy jest wsparciem w procesie leczenia a techniki manualne przeprowadzone na podstawie dokładnej diagnostyki mają umożliwić powrót do prawidłowej równowagi pracy tarczycy.

Na warsztatach przedstawione będą następujące zagadnienia pod kątem terapii: anatomia i fizjologia tarczycy, znaczenie i funkcja gruczołu, objawy dysfunkcji, regulacja pracy tarczycy, powiązania z innymi narządami, techniki mobilizacyjne oraz edukacja pacjenta.

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE