Kursy Sport WARSZTATY dla fizjoterapeutów BE fizjo ACTIV Kursy nie tylko dla fizjoterapeutów

WARSZTATY dla fizjoterapeutów

Krótka, treściwa forma kształacenia. Bierzemy na warsztat konkretny problem i dajemy gotowe pomysły do pracy.

Witamy

FIZJOACTIV Rehabilitacja z myślą o Tobie.

Fizjoterapia indywidualna – to terapia dobrana indywidualnie do Państwa potrzeb, do konkretnego problemu motorycznego czy przebytej kontuzji. Metody terapii, jakie proponujemy to obecnie najskuteczniejsze techniki stosowane w rehabilitacji – aktywne formy terapii oparte na najnowocześniejszych metodach terapeutycznych takich jak PNF, terapia manualna wg. Mulligana, Terapia tkanek głębokich czy Kinesiology Taping. Pomożemy w powrocie do sprawności po zabiegach operacyjnych, w uciążliwym bólu i starych kontuzjach. Podczas terapii szczególną uwagę poświęcamy znalezieniu przyczyn dolegliwości i skutecznej terapii mającej na celu pełny powrót funkcji. Łączymy aktywne formy rehabilitacji z funkcjonalnym podejściem. Do każdego Pacjenta  podchodzimy w indywidualny sposób, dobierając najbardziej skuteczną formę fizjoterapii.

FIZJOACTIV Kursy i szkolenia dla fizjoterapeutów.

Jako praktykujący fizjoterapeuci, ciekawi coraz to nowych metod pracy z pacjentem mieliśmy dość jeżdżenia po Polsce w celu zwiększania swoich kompetencji. Wychodząc na przeciw własnej żądzy wiedzy i potrzebom Waszym i naszych przyjaciół w 2011 roku zorganizowaliśmy pierwsze szkolenie w Lublinie. Jako organizatorzy kursów wykorzystujemy nie tylko swoją wiedzę fizjoterapeutyczną, ale też umiejętności zdobyte na studiach o specjalności zarządzania w służbie zdrowia.

Do tej pory FIZJOACTIV z sukcesem zorganizowało setki szkoleń, co roku zwiększamy swoją ofertę o nowe, ciekawe pozycję. Dbamy o jakość naszych szkoleń, uzyskując Akredytacje, zapraszając wykładowców z rzetelną wiedzą i długoletnim doświadczeniem, wyposażając swoją siedzibę w coraz nowocześniejszy sprzęt. Staramy się, aby nasze kursy mijały Ci w przyjaznej, rodzinnej atmosferze pracy.

Organizowane przez nas szkolenia adresujemy do szerokiego grona specjalistów zajmujących się leczeniem narządu ruchu i pracą z ciałem. W zależności od tematyki kursu odpowiednią wiedzę znajdzie tu: fizjoterapeuta, osteopata, lekarz (również studenci wyżej wymienionych kierunków), aczkolwiek część naszej oferty szkoleniowej przeznaczona jest także dla: masażystów, terapeutów manualnych, instruktorów ruchowych, trenerów, nauczycieli, rodziców, pedagogów...

FIZJOACTIV to tylko sprawdzone i przydatne kursy i szkolenia.

Igłoterapia

Metoda suchego igłowania charakteryzuje się wysoką skutecznością. Jest to procedura, która pozwala nam na precyzyjne dotarcie do źródła bólu. Fizjoterapeuta dokonuje nakłucia punków, w których zlokalizowany jest ból, w wyniku czego dochodzi do rozluźnienia napiętego mięśnia i zlikwidowania objawów. Do igłoterapii wykorzystuje się jednorazowe, cienkie igły akupunkturowe. Przed rozpoczęciem zabiegu fizjoterapeuta przeprowadza dokładny wywiad z pacjentem.

Gdzie możemy wykorzystać igłoterapię:

• bóle karku i szyi
  • bóle kręgosłupa lędźwiowego
  • bóle kończyn dolnych
  • bóle kończyn górnych
  • terapia blizn

Zapisy na wizyty, szczegóły oraz wszelkie informacje pod numerem telefonu 781 749 246

mgr Anna Stelmach - fizjoterapeuta.

Terapia Uro-Ginekologiczna

Kinesiology taping kurs podstawowy